شرایط بازگشت  7 روز آرت و وود

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، آرت و وود با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در محصول که (در مستندات ارسالی از سوی آرت و وود نباشد) شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود.

اگر ۷ روز از خرید شما گذشته باشد شامل خدمات پس ار فروش و بازگشت کالا نمی شود.

لازم به ذکر است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش آرت و وود کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا اصلاح می‏‌شود. همچنین ، اشکال‏‏‌ فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات ) که بعد از تحویل به مشتری و در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل خدمات پس از فروش و بازگشت کالا نمی شود.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط آرت و وود دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب میشود.

هزینه حمل و نقل برای بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود. هزینه حمل و نقل تنها در صورتی قابل استرداد است که اشکال از سوی فروشگاه باشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

آرت و وود همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.

آرت و وود همواره قبل از ارسال محصول به آدرس مشتری فیلم یا تصویر مستند محصولات را (بعد از تکمیل سفارش و قبل و درحال بسته بندی و ارسال)برای مشتری جهت تایید نهایی ارسال میکند.

لازم به ذکر است که یک شماره تماس که شبکه اجتماعی فعال و یا مسیری که آرت و وود مستندات را به دست شما مشتریان عزیز جهت تایید نهایی برساند برای پشتیبانی سایت ارسال بفرمایید.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس های سایت) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و آرت و وود تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش و پشتیبانی سایت آرت و وود اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش آف دکور ارسال شود .

محصول خود را به آدرس زیر ارسال کنید:

زنجان- سایت کارگاهی – صنعت ۷ – دانش ۱۰

شماره تماس : ۰۹۰۱۴۱۱۲۹۱۶

برای سوالات مربوط به بازپرداخت و بازگشت با ما تماس بگیرید: